我本是修行千年的板蓝根

这里只记录JiaJieChan的一些生活日志,极简短的微日志,附带一幅图片,This is me!

回到顶部

那故事倉猝結束不到氣絕便已安葬,教兩人心裡有道不解的咒沒法釋放,讓我們打聽對方今天過得一切平安,縱使相見已是路人茫茫 臉書等愛侶入睡卻偷看。

TonSir:

果日我哋係沙官隔離果間冰室食雪糕,佢忽然間問我做乜又搵佢,我唔識答,凈係知道啲風係由南邊吹黎,而佢又住係南邊咁解。

-啲雪糕食嗮之後,我哋以後都冇再見。

其實呢句說話,已經唔係第一次由佢把口講出黎,次次我都搵到藉口見番佢。不過雪糕呢樣嘢好奇怪,你食得愈慢,佢反而消失得愈快,唯有趁快食嗮。可能就係因為甘樣,有啲人先覺得佢好味啫。

评论
热度(6)
©我本是修行千年的板蓝根 | Powered by LOFTER